Wkuno

Hvordan avgjøre hvilken klasse å velge på maple story

Hvis du har en hard tid på å velge et tegn for Maple Story, her er noen forslag for å hjelpe deg ut.

Trinn

Hvordan avgjøre hvilken klasse å velge på maple story. Bestemme hvilken type ferdigheter du ønsker din karakter skal ha.
Hvordan avgjøre hvilken klasse å velge på maple story. Bestemme hvilken type ferdigheter du ønsker din karakter skal ha.
  1. 1
    Bestemme hvilken type ferdigheter du ønsker din karakter skal ha. Gjøre vedtak basert på de ferdigheter som du vil like å bruke mest i spillet. Tenk om du mest nyte stealth, lage skade eller cruising gjennom spillet i en enda-handed måte.
  2. 2
    Identifiser kompetanse av hver klasse. Selvfølgelig, bærer hver av klassene en annen måte å spille på. Les gjennom følgende for detaljer før du gjør ditt valg.
  3. 3
    Det følgende er en komplett liste over alle mulige klasse:
    • Explorers
      • Fighter (Warrior)
      • Side (Warrior)
      • Spearman (Warrior)
      • Brann / Poison Wizard (Magician)
      • Ice / Lightning Wizard (Magician)
      • Geistlige (Magician)
      • Hunter (Archer)
      • Crossbowman (Archer)
      • Bandit (Thief)
      • Assassin (Thief)
      • Gunslinger (Pirate)
      • Bråkmaker (Pirate)
    • Cygnus Knights
      • Dawn Warrior (Warrior - Fighter)
      • Blaze Wizard (Magician - nesten Brann / Poison, uten Poison)
      • Wind Archer (Archer - Hunter)
      • Night Walker (Thief - Assassin)
      • Thunder Breaker (Pirate - bråkmaker)
      • Mikhail / Milhile (Dawn Warrior, KMS og GMS)
    • Motstand
      • Battle Mage (Magician - i motsetning til noe, bruker ansatte)
      • Wild Hunter (Archer - Crossbowman, men montert)
      • Mechanic (Pirate - Gunslinger teknisk, veldig ulikt Pirates, unike, montert)
      • Demon (Warrior - kommer i to veier: Demon Slayer og Demon Avenger Demon Slayers bruke HP og DP for angrep, og bruke en handed økser og køller Demon Avengers bruker en spesiell sverd og HP forbruker flytter Demon Avenger er KMS bare....)
      • Xenon (Thief / Pirate hybrid - bruker Energy Sword, bruker STR + DEX + LUK, bonus Surplus Nett)
    • Hero
      • Aran (Warrior - bruker Polearm, eksklusive combo system)
      • Evan (Magician - i motsetning til noe, bruker en drage)
      • Mercedes (Archer, bruker doble armbrøst)
      • Phantom (Thief, bruker kort og en stokk)
      • Luminous (Magician, bruker en lysende stang, kule og lys / mørk magi, KMS only)
    • Dual Blade
      • Dual Blade (Thief - Bandit som utøver Katara samt dolk)
    • Cannoneer
      • Cannoneer (Pirate - Gunslinger som bruker en kanon i stedet for en pistol)
    • Nova
      • Kaiser (Warrior - Aran, bruker en to handed sword, Dragens Soul, en combo system, og kan forvandle seg til en drage)
      • Angelic sprengladning (Pirate - bruker en kanon / pistol hybrid våpen)
    • Eksklusive Classes
      • Jett (Pirate - Gunslinger med en science fiction vri, GMS only)
      • Dragon Warrior (Pirate - I likhet med Jett, men med forskjellige dyr themed animasjoner og bruker også innkalling CMS bare.)
      • Hayato (Warror - Samurai klassen som bruker to handed sverd, JMS only)
      • Kanna (Magiker - Shrine Maiden klassen som også kan tilkalle rever, JMS bare)

Bueskytterne

  1. 1
    • Bueskytterne kan bruke varierte angrep, og slo veldig hardt med dem. Selv ubrukelig i nærkamp tidlig, deres høy skade evnen til varierte gjør opp for det. De har ustabil skade på først. De er veldig vanskelig å hoppe angripe med.
    • Pros:
      • Skade begynner å skinne senere i spillet
      • Mest utvalg i spillet
      • Mest uvanlig hele klassen i spillet
      • Høyeste nøyaktighet blant alle klasser
      • Relativt billig utstyrer (spesielt for crossbowmen)
      • Høy knockback evne
      • Orkanens (Bow Master ferdighet) rivaler Triple Kast (Night Herren med Shadow Partner (star tyv))
      • Pierce (Skarpskytter / XBow mestre ferdigheter) Billig veldig, veldig høy skade på mobs.
      • Skyttere får en ferdighet som kan one-hit KO enhver ikke-boss monster.
      • Arrow Eruption / Regn tillater tredje jobb Bowmen til mob på nært hold.
    • Cons:
      • Middelmådig HP og MP
      • Ustabil skade (fast i fjerde jobb, hvor du får 90% Mastery)
      • Bruk på nært inntil du oppnå makt knockback og Mortal Blow
      • Attack er langsommere enn for sin stjerne motstykke (spesielt crossbowmen)
      • Bevegelse og jumpshooting er tøffere (men mulig)
      • Ingen partiet ferdigheter før fjerde jobb.
      • Bare tanken evne er puppet (krigere har ferdigheter til å øke våpen forsvar, og HP. Magikere har magi vakt / magi rustning for å redusere skade tatt. Tyver har unngå-evne og alkymist / chakra senere å forbedre regenerering)
    • MERK: Bowmen er ikke så ubrukelig på nært hold som synder, som dyktighet, kraft knockback (PKB) banker nære fiender bort mye lettere.

Magician

  1. 1
    • Tryllekunstnere er svært rikelig i MS samfunnet. Du kan se noen klasse av Magician vandre rundt hele tiden. I motsetning til bueskytterne og snikmordere, sine angrep er både melee og varierte. Bruker staver som Energy Bolt og Magic Claw, kan de påføre god skade i de mellomliggende nivåene, og beskytte seg med magi Guard. De er likt i partiet Quests for den skaden de er i stand til å gjøre og de ferdigheter de kan bidra.
    • Pros:
      • God og stabil skade i første jobb avansement
      • Meget god skade comeback i fjerde jobb i form av mob ferdigheter
      • Utrolige mengder HP og MP utvinning
      • Magisk Claw kan angripe gjennom vegger og med stabil, god skade
      • Ta skade gjennom magi Guard, i MP
      • Høyere magi forsvar
      • Kan sendingen (teleport + angrep ferdighet)
      • Helbrede, som brukes av geistlige, prester og biskoper, nederlagene formålet for HP potions
      • Eier alle de andre klassene på fjerde jobb. (15 monstre til utrolige nivåer av skader, men bruker mer mp).
    • Cons:
      • Den eneste andre jobben avansement angrep som geistlige er hellig pil, noe som tilsvarer nesten til magi klo.
      • Lav våpen forsvar
      • Samme problem med bueskytterne med jumpshooting
      • Lav HP
      • Overmannet av andre klasser i andre jobb en gang på level 40.
      • Selv Magisk Guard hjelper det slik at de ikke dør, koster det også mye av mp, og mp er dyrere enn hk å kjøpe potions for. MERK: monstre / sjefer som jage også fjerne Magisk Guard, så det krever raske reflekser for å skyve og unngå å dø)
      • Opplæring er begrenset på grunn av sin avhengighet av elementære fordeler.
    • MERK: Selv om andre klasser overmanne Prester i tredje klasse, de har en hel haug av partiet ferdigheter som tiltrekker seg oppmerksomheten til alle parter.

Tyv

  1. 1
    • Tyvene er en meget interessant klasse i MS. De kan hoppe på raske kontringar med kastestjerner og angripe på nært hold med dolker (selv om du blir nødt til å velge mellom dem). De har også den kuleste utseende utstyr (diskuteres). Tyver får ikke mye forsvar, men de har høy unngå-evne, gjør fiender tendens til å gå glipp av. De får raske angrep i stedet for noen få sterke slag, og som en andre klasse, de får en av de mest morsomme ferdigheter i MS, Haste.
    • Pros:
      • Raske angrep
      • Range (for stjerne-Snøfresere eller melee (kniv-wielders), men kan gå hybrid
      • Kan hoppe på raske kontringar
      • Høy nøyaktighet (men ikke så høyt som Bowmen) og svært unngå-evne
      • Triple Kast med Shadow Partner (Night Herre) hastighet rivaler Bow Master Hurricane
      • Alkymisten er svært nyttig for Hermits (helbreder 150% mer fra potter, og ting som onyx eple siste 15 minutter i stedet for 10)
      • Eremittens lav overlevelsesevne rente er gjort opp for sine gode unngår-evne ferdigheter som flash hoppe, selv om det tar litt øvelse for å bli vant til å bruke den riktig. Også en god ferdighet å komme seg rundt raskere.
      • Meso Guard øker sterkt banditter overlevelsesevne rente
      • Meso Explosion er en svært kraftig dyktighet, men du må bruke din egen meso er for det.
      • Night Lords fjerde jobb ferdighet Ninja Storm banker tilbake alle monster i området og lammer dem slik at du har mer plass til å angripe (vanligvis oppnås i mye høyere nivåer på grunn av vanskeligheter med å skaffe den ferdigheten)
      • En av de beste valgene i partier for sjefen går
    • Cons:
      • Middelmådig HP
      • Assassins må finansieres (å ha gode stjerner f.eks Ilbis, som koster rundt 15mill avhengig av verden)
      • Dagger tyver har den vanskeligste tiden utjevning i den første jobben (med mindre de bruker stjerner til nivå 30)
      • Assassins generelt har mindre forsvar enn Bandits fordi hvis evnen til å svinge skjold
      • Assassins har ingenting å beskytte sine HP (Men de kan HP vaske, krever litt nx)
      • Dagger tyver (Bandits) er vanskeligere å nivå til tredje jobb
      • Daggers har kort rekkevidde, men løst av Boomerang Step i fjerde Job
      • Assassins tendens til å kreve mer meso å vedlikeholde enn andre klasser (spesielt hvis du blir dexless eller low-dex) samt prisen for å anskaffe stjerner.
      • Tyvene er meget rikelig, dolk og stjerne like (selv om mye mer av sistnevnte).

Warrior

  1. 1
    • Warriors er for det meste melee jagerfly. De kan ikke bruke rekkevidde angrep som de andre klassene før mye senere i spillet. Derfor, og som forutsatt, krigere har langt mer helse og forsvar enn andre klasser. Angripe melee er noen ganger kjedelig, men selve skade av hvert treff gjør det verdt.
    • Warriors gjøre mye skade på et høyere nivå, men er overskygget av Mage i den mellomliggende sonen. På dette punktet, Warriors virke ganske patetisk, men ikke gi opp!
    • Dessuten er det diskutabelt å velge 2H, eller 2handed, våpen enn 1H våpen. Den gode nyheten er at du kan bruke både avhengig av miljøet. Dette resulterer grunn av Warrior 'Mastery' ferdigheter. For eksempel Fighters få Sword and Axe Mastery. Hvis du plukker Axe Mastery, får du en høyere minimum skade + nøyaktighet for både 1H og 2H akser.
    • Pros:
      • Høyeste HP og forsvar av alle klasser.
      • Valget av åtte forskjellige våpen typer.
      • Kan velge mellom en-hånds og to-hånds våpen.
      • Først Mapler er å få en mobb dyktighet.
      • Sider (septer / sverd brukere) kan bruke elementære kostnader som de av Magicians å forbedre angripe i tredje Job og utover
      • Høy rå skade.
      • Spearmen er ønsket i partiene bør de ha Hyper Body (øker maks HP og MP med 60%)
      • Jagerfly er likt for sin Rage evne. Økende angrep med 10.
      • Dragon Knights er den første klassen for å ha muligheten til å treffe 15 monstrene i kartet. (Drage Roar)
      • Crusaders gjøre mer skade på enkle monstre, mens White Knights gjøre mer skade basert på elementære krefter, og Drage Knights gjøre mer skade på mobs.
      • Dragon Knight har en mer økt rekkevidde, men mer tydelig i tredje jobb.
      • Korsfarere og White Knight får mp regenerering i tredje jobb.
    • Cons:
      • Ingen varierte angrep inntil tredje (for Spear og Polearm brukere) eller fjerde jobb (for alle andre kriger)
      • Hvit Knights / Paladins (Sider siste level 70) har begrenset opplæring valg siden de er avhengige av elementære fordeler (som tryllekunstnere) å trene effektivt.
      • Laveste MP i alle klasser (til tredje klasse).
      • Axe og Mace brukerne har relativt ustabil skader gjennom hele spillet. Spyd og stav arm brukere også opplever dette problemet, men dette er løst i den tredje jobb. Uansett, dette er ustabil skade beslektet til skade av pre-fjerde jobb (kryss) bue og klo brukere. Pole-arm brukere og Spearman få mer mestring men i fjerde jobb. Selv Axe og Mace er ustabile, de relativt mer skade enn den stabile sverd
      • Lav nøyaktighet + unngå-evne.

Pirate

  1. 1
    • Pros:
      • Har både bråkmaker som i senere nivåer lønner seg med ganske kule ferdigheter som Transformation. Også Gunslingers er rask, kan hoppe skutt, og har brann eller is kuler / ammunisjon når lvl. 70
      • Jobben blir ikke så kjedelig som de fleste jobbene fordi på den første og andre jobben er det ganske kule ferdigheter. Dette gjelder også for tredje og fjerde jobb.
      • Som i 2008, er det ikke så mange av dem ennå, så du har en bedre sjanse til å bli godt kjent.
      • Gunslingers slutt få en ferdighet som rivaler orkan (rapid fire)
      • Gunslingers kan komme inn på høystakken på Henesy marked Entrance.
      • Infighters har en av de beste overlevelsesevne prisene i spillet på grunn av uovervinnelighet rammer.
    • Cons:
      • Pirate kan sees på som en annen versjon av tyven. De har begge noe en samme jobben stil som består av enten kort rekkevidde angriper (aka. bråkmaker / Bandit), eller kaste gjenstander som stjerner eller skyte kuler (aka. Gunslinger / Assassin).
      • Også, etter en stund kan de bli kjedelig og selv irriterende. Siden utgivelsen mange Pirates har invadert de høyrene (Henesys partiet quest) flekker og nå tar det enda lenger tid å komme inn i et parti. Selvfølgelig, som i 2010, er HPQ ganske tom.
      • Spør venner om råd. Hvis noen av dine venner er allerede spiller, be dem for noen råd om klassen fordeler. Det kan hjelpe deg å bestemme.

Perma-nybegynner

  1. 1
    • Pros:
      • Ingen EXP skade når du dør
      • Du trenger ikke å avgjøre hvilke av de fem andre du kan gjøre
      • Å være del av et unikt samfunn
      • Taxi er billig (90% rabatt)
      • Legger noen utfordring
    • Cons:
      • Ingen spesielle ferdigheter
      • Må finansieres (mye) for våpen og utstyrer
      • Ekstremt svak i forhold til andre klasser
      • Tar lang tid til nivå opp

Cygnus riddere

  1. 1
    Cygnus riddere er spin-offs av de fem originale klasser, men med visse forskjeller.
    • Pros:
      • Nivåer opp raskere enn noen annen klasse
      • Anstendig (og prangende) ferdigheter for de fleste klasser
      • 6 AP hvert nivå opp til level 70
      • På nivå 120 kan du lage en Ultimate eventyrer (Fordeler inkluderer spesiell tittel, høye stats, nye ferdigheter osv.)
      • Alle klasser kan ha en sjel sprite som angriper fiender for deg
    • Cons:
      • Med mindre du spiller som Mikhail / Milhile, er nivået cap 120.
      • Ultimate eventyrere har litt mindre HP enn en normal eventyrer (dismissible)
      • Ikke for mektig etter level 70
      • Får ikke tilgang til Gate to the Future-området, eller gjøre en Cygnus eller Magnus sjefen løp.

Tips

  • Velg hva som passer best spill-spiller ferdigheter.
  • Les noen av de relaterte Google-artikler om Maple Story for mer informasjon for å hjelpe deg å gjøre vedtak.
  • Ikke prøv å gå med strømmen. Hvis alle liker trollmenn eller tyver, trenger du ikke å like dem. Velg hvilken klasse du ønsker.
  • Mage og krigere veldig vondt. Forskjellen er at krigere har mer HP og mage-er har mye mer MP.
  • Hvis du er en Perma-Nybegynner, si "takk" eller bare ignorere dem hvis noen kaller deg noob.

Advarsler

  • Hvis du ikke er fornøyd med figuren din, du har alltid muligheten til å slette den. Alternativt, de gjør en god karakter kort og lagring muldyr.