Wkuno

Hvordan bruke konsollen i tes3: Morrowind

Konsollen er et kraftig verktøy som du kan manipulere spillverdenen til din smak. Men med stor makt følger stort ansvar. Yours er å lære å bruke konsollen før du skru noe opp dårlig. Men ikke bli skremt - det er virkelig ikke så vanskelig å lære hvis du bare gjøre noen få om gangen.

Trinn

Hvordan bruke konsollen i tes3: Morrowind. Forstå at hvis du ikke kan bare klikke på et objekt for å velge det, må du bruke et objekt ID i konsollen snarere enn dens navn.
Hvordan bruke konsollen i tes3: Morrowind. Forstå at hvis du ikke kan bare klikke på et objekt for å velge det, må du bruke et objekt ID i konsollen snarere enn dens navn.
  1. 1
    Forstå at hvis du ikke kan bare klikke på et objekt for å velge det, må du bruke et objekt ID i konsollen snarere enn dens navn. Navnet er det du ser når du ser på objektet i spillet. ID-er det du ser når du klikker på den med konsollen. Du bør også forstå at spillet ikke laste hvert sted på en gang fordi det ville gjøre spillet veldig treg. Hvert hus (og noen ganger atskilte rom) er en liten egen verden av sine egne, som kalles en 'celle'. Noen eksempler på interiør celler: 'Balmora, Dorisa Darvel: Bokhandleren' 'Seyda Neen, Fargoth s House' 'Sadrith Mora, Wolverine Hall:. Fighters Guild' Utsiden av verden er også delt inn i ytre cellene. Utvendig cellene ikke nødvendigvis har unike navn. Balmora, for eksempel, er faktisk fire separate celler.
  2. 2
    Åpne konsoll og starte spillet ved å trykke på knappen til venstre for 1 "på tastaturet. På en standard QWERTY-tastatur, er dette '~' (eller '¬' i den britiske versjonen). Du kan høyreklikke utenfor konsollen til å fortsette å spille med konsollen åpen. Men hvis du gjør dette vil du ikke være i stand til å skrive i konsollen mens du spiller.
  3. 3
    Velge et objekt vil fortelle konsollen til å sette denne karakterens stats eller legge til 15 flasker til DENNE kasse. Hvis du vil velge et objekt, åpne konsollen og klikk på den. Hvis du ikke klarer å klikke på den, må du kjenne det ID for å bruke konsollen på det, og skriv det slik: object_id-> kommandoen. Slik velger spilleren, enten hit fane for å bytte til tredje-person view og klikk på deg selv, eller skriv spiller-> kommandoen object_id-> kommandoen.>.
  4. 4
    Merk at det finnes flere forskjellige typer konsoll kommandoer:
    • Toggle kommandoer. Disse turn ulike moduser og alternativer for spillet på og av.
    • Getvariable, setvariable og modvariable kommandoer. Disse vil vise og sette spilleren eller andre tegn på statistikken til et gitt nummer.
    • Vis og sette kommandoer. I likhet med den ovennevnte, men som brukes for globale variable. En global variabel er en numerisk verdi som brukes til å identifisere en rekke ting og endres ved hjelp av skript eller dialog.
    • AddItem og removeitem kommandoer. Disse legge til elementer i beholdningen av den valgte karakter, skapning eller container.
    • Addspell og removespell kommandoer. Disse add staver til tegn "eller skapninger" magiske menyer.
    • Getpos og setpos kommandoer. Disse forteller hvor objektene er på X, Y og Z-aksene, og tillater deg å sette dem på forskjellige steder på disse aksene.
    • Disable og enable. Disse fjerne gjenstander fra spillet, og legg dem tilbake i spillet hvis du bestemmer deg for å beholde dem.
    • Placeat kommandoer. Disse sted et nytt objekt i spillverdenen, koordinerer den nøyaktige poisition basert off i forhold til det valgte objektet.
    • Positioncell kommandoer. Disse faktisk bevege gjenstander foruten spilleren til en bestemt posisjon i en annen celle.
    • Centeroncell og centeronexterior kommandoer. Disse vil umiddelbart teleportere spilleren til andre steder i spillet.
    • Testcells kommandoer. Disse teleportere spilleren til hver celle i alfabetisk rekkefølge.
    • AI kommandoer. Disse brukes på skapninger og figurer for å gjøre dem gjøre ting.
    • Changeweather kommandoer. Disse tillater deg å endre været for en gitt region.
    • Journal kommandoer. Disse vil tillate deg å manipulere karakteren din journal. Alle posteringer har indekstall og journal emner. Du må vite både for å bruke disse kommandoene.
    • Andre kommandoer. Kommandoer som ikke passer i noen annen kategori.
  5. 5
    Toggle kommandoer: Disse brukes til å slå innstillinger av og på i spillet. De fleste av dem har korte former (f.eks ToggleDebugText = TBT). Å bruke disse kommandoene, skriver en kommando eller dens kortform inn i konsollen og trykk 'enter'. Det vil komme tilbake med en liten linje for å fortelle deg om du har bare slått innstillingen på eller av. For å slå den av, skriver den samme kommandoen på nytt.
    • Toggleborders - Dette slår grensene mellom ytre celler. Grensene vise seg som glødende gule og sorte linjer på bakken. Dette er nyttig hvis du er langt ute i ødemarken, men teknisk sett fortsatt i en by og trenger å sove så du får lov til å sove så snart du er forbi grensene, selv om det ikke fortelle deg at du er ute av byen. Du kan også bruke "TB" for denne kommandoen.
    • Togglecollision - Dette vil tillate deg å gå hvor som helst. Du vil gå i den retningen du peker, selv rett opp eller gjennom gulvet. Du kan også bruke "TC" for denne kommandoen.
    • Togglecollisionboxes - Dette veksler boksene som vises rundt objekter å vise deg hvor kollisjonen begynner for objektene. (Tenk på det på denne måten: de usynlige bokser var allerede der, men nå kan du se dem.) Du kan også bruke "TCB" for denne kommandoen.
    • Toggledebugtext - Dette veksler om spillet viser debugging informasjon på skjermen. Du kan også bruke "TDT 'for denne kommandoen.
    • Togglefogofwar - Dette veksler 'svarthet "som dekker områder på kartet som du ennå ikke har dekket. Du kan også bruke "TFOW 'for denne kommandoen.
    • Togglefullhelp - Dette vil tillate deg å se statistikk over et objekt ikke regelmessig sett i løpet av spillet, for eksempel hvem som eier den, eller hva manuset det har på den. Du kan også bruke "TFH 'for denne kommandoen.
    • Togglegodmode - Dette vil tillate deg å være "uovervinnelig". Skapninger og mennesker, hvis de angriper deg, ikke vil være i stand til å treffe deg. Du kan også bruke "TGM 'for denne kommandoen.
    • Togglekillstats - Dette veksler muligheten til å kunne se statistikk for dreper når du åpner en konsoll. Den vil fortelle deg hva du drept og hvor mange skapninger du har drept i hele spillet. Du kan også bruke "TKS" for denne kommandoen. Se 'ToggleStats.'
    • Togglemenus - Dette vil slå av menyene. Dette inkluderer de små tingene du ser når du spiller spillet, menyene du ser etter "pause", den listen du får når du trykker Esc, og konsollen. Å slå dem på igjen, traff konsollen knappen to ganger. Du kan også bruke 'TM' for denne kommandoen.
    • Togglepathgrid - Dette veksler hvorvidt banen nett vises. Sti nett er programmert inn i spillet for ikke-spillbare figurer å gå på når de ikke angriper. Du kan også bruke "TPG" for denne kommandoen.
    • Togglesky - Dette vil slå på eller av været, solen, månene, himmelen tekstur, natt og dag... og erstatter himmelen med en blank svart hull. Du kan også bruke "TS" for denne kommandoen.
    • Togglestats - Dette gjør ToggleKillStats, ToggleDialogueStats, ToggleMagicStats og ToggleCombatStats samtidig. Du kan også bruke "TS" for denne kommandoen.
    • Togglewireframe - Dette endrer hvorvidt du se teksturer av et objekt, eller bare de maskene. Tenk på det på denne måten: Hvert objekt er en netting dekket av en tekstur. Du kan også bruke "TWF 'for denne kommandoen.
    • Toggleworld - Dette veksler hvorvidt spillet gjengir noe annet enn spilleren. I ikke-teknikken snakker: det gjør alt, men spilleren usynlig, inkludert bakken. Alt du kan se er himmelen og hvis du ser ned veldig langt, vann. Du kan også bruke "TW" for denne kommandoen.
  6. 6
    Getvariable, setvariable og modvariable kommandoer: Disse vil tillate deg å se på og endre statistikken for spilleren og andre tegn. Tallene som vises er de samme som de du ser når du tar pause spillet og se hva dine ferdigheter er for eksempel din Alchemy kan være 28, hvis du er en amatør, eller 78, hvis du er en profesjonell alkymist. Å bruke disse kommandoene, velg den personen som variabelen du ønsker å se eller endre, og skriv Getvariable eller Setvariable #. For eksempel vil Getillusion vise en karakter illusjon ferdighet, Setillusion 50 GetIllusion> vil sette en karakter illusjon til 50, og Modillusion 10 vil heve en karakter illusjon spill av 10 poeng (du kan også bruke negative tall).
    Selv om du kan endre alle de numeriske statistikk som du ser på din egen meny, for ikke-spillbare figurer du kan også endre:
    • Disposition - hvor mye de liker deg. Når du snakker til dem, er den blå linjen over listen over emner å snakke om deres disposisjon. Det kan variere fra 0 til 100 år.
    • Kjemp - hvor sannsynlig det er å angripe deg.
    • Flykte - hvor sannsynlig det er å løpe vekk fra deg.
    • Alarm - hvor sannsynlig det er å frik ut hvis du stjeler noe.
    • Hei - maksimal avstand fra dem du kan være før de slår til deg og si hei. ('Hei' ikke nødvendigvis bety "hei," de kan si "Hva er dette om, [spillerens rase]?" Eller "Jeg er en travel fyr, så hvis du kunne skynde dette opp" eller "Fortsett" eller et par hundre andre ting.
    • Helse - GetHealth vil returnere hvor mye helse karakteren har i dag. SetHealth vil sette karakterens maksimal helse til et visst antall, og sette sin nåværende helse til det nummeret. ModHealth hever karakterens nåværende helse med dette antallet.
    • Magicka - fungerer på samme måte som helse, bare med trøtthet.
    • Fatigue - fungerer på samme måte som helse eller Magicka, bare med trøtthet.
    • Blightdisease - en hvis skapningen / karakter har en bladsykdom, 0 hvis ikke
    • Commondisease - en hvis skapningen / karakter har en vanlig sykdom, 0 hvis ikke
    • Scale - desimaltall for hvor stort objektet er i forhold til hvor stor den er som standard. 1 er standard.
    • Chameleon - prosentandelen for hvor mye "kameleon" effekt skapningen / karakter har i dag.
    • Lammelse - en hvis skapningen / tegn er lammet, 0 hvis ikke
    • Resist_____ - som ResistBlight, ResistFrost, osv. Dette er hvor motstandsdyktig objektet er til en bestemt ting.
    • Waterbreathing en hvis skapningen / tegn kan puste vann, 0 hvis ikke
    • Waterwalking - 1 hvis skapningen / karakter kan gå på vannet, 0 hvis ikke
    • Usynlig - en hvis skapningen / tegn er usynlig, 0 hvis ikke
    • Eksempler: "Caius cossades" -> setdisposition 100, spiller-> setspeechcraft 100
  7. 7
    Vis og sette kommandoer: Disse skjermen og endre globale variabler. Du trenger ikke å velge noe. Skriv showet glob_var eller sette glob_var til #. Glob_var betyr den globale variabelen settes og # representerer hva du vil sette den til.
    • Eksempler: vis glob_var, satt glob_var til 21.
  8. 8
    AddItem og removeitem kommandoer: Disse legge til og fjerne elementer til og fra det valgte objektets inventar. Dette fungerer bare for containere, skapninger og tegn. Først må du velge beholderen, skapning eller tegn som inventar du vil legge til eller fjerne gjenstanden til eller fra. Deretter object_id typen AddItem object_id # eller Removeitem # og trykk "Enter". The # vil være hvor mange gjenstander du ønsker å legge til eller fjerne.
    • Eksempler: "Caius cossades" -> AddItem light_com_candle_08 1, spiller-> AddItem gold_001 5, "divayth fyr" -> removeitem "daedriske dolk" en
  9. 9
    Addspell og removespell kommandoer: Disse legge til og fjerne staver til det valgte tegnet eller skapning. Disse ligner AddItem og RemoveItem, bare du ikke trenger å legge til antall staver så det er bare ett spell. Du må velge et objekt, og skriv Addspell spell_id eller Removespell spell_id.
    • Eksempler: spiller-> addspell "Balyna sin beroligende balsam", "edwinna elbert" -> removespell "dragon skin"
  10. 10
    Getpos og setpos kommandoer: Disse viser og endre plasseringen av et objekt på x, y, eller z-aksen. Tenk på x og y som lengde-og breddegrad, og z som høyde. Velg et objekt og skriv getpos en. Imidlertid 'a' i dette eksempel må erstattes av x-, y-eller z-aksen for å vise at du mener. Dette vil returnere et tall som er objektets plassering på hvilken akse du skrev. For å endre aksen, velg et objekt og type setPos en #. (Igjen, 'a' må erstattes med x-, y-eller z-.)
    • Eksempler: furn_bone_skull_01-> setPos z 2048, misc_uni_pillow_01-> getPos y
  11. 11
    Disable og enable: Disse fjerne et objekt fra hele verden, og sette den tilbake hvis du valgte å beholde den. Hvis du vil deaktivere et objekt, merker det og skriver Deaktiver. For å aktivere den igjen, sørge for at det fortsatt er valgt og skriv Aktiver Deaktiver.>. Du kan ikke aktivere gjenstander med mindre de har blitt deaktivert først.
    • Eksempler: "dorisa Darvel" -> deaktivere umiddelbart etterfulgt av "dorisa Darvel" -> muliggjøre
  12. 12
    Placeat kommandoer: Disse stiller nye objekter i gjeldende celle i forhold til andre objekter. Først må du velge et objekt å basere den nye objektets posisjon over, og skriv deretter Placeatme object_id # x # y # z #. Det første nummeret vil være hvor mange gjenstander du ønsker å plassere. Vanligvis er dette en eller du får en rekke nye objekter som er på samme sted. Den x #, y # og z # bety hvor langt fra det opprinnelige objektet langs hver akse det nye objektet vil vises. Du kan også bruke Placeatpc object_id, # x # y # z # å plassere objekter i spillet i forhold til spilleren.
    • Eksempler: Placeatpc scamp_creeper 1 256 0 0, scamp_creeper-> PlaceAtMe "Imperial Guard" 1 0 0 0
  13. 13
    Positioncell kommandoer: Disse vil plassere et objekt som allerede er i verden til et bestemt sted i en bestemt celle. Du må velge et objekt til å bevege seg, og skriv deretter Positioncell x # y # z # rotasjon "celle navn". For enkelthets skyld, trenger du ikke å sette rotasjon av objektet og kan skrive 0 i stedet. I dette eksempel, x #, y og z # # representere posisjonen langs x, y og z-aksene gjenstanden komme frem.
    • Eksempler: Player-> positioncell 2816.406 7016.756 4306.963 180 "ashmelech"
  14. 14
    Centeroncell og centeronexterior kommandoer: Disse vil teleportere spilleren umiddelbart til sentrum av en hvilken som helst celle i spillet. Det er ikke mye forskjell mellom de to kommandoer bortsett fra at CenterOnExterior vil bare fungere for utvendige celler. For å gjøre dette: type Centeroncell "celle navn". Du kan også skrive "COC" eller "COE" for disse kommandoene.
    • Eksempler: centeroncell "Caldera, Shenk sin Spade"
  15. 15
    Testcells kommandoer: Disse vil teleportere spilleren raskt gjennom ulike celler i spillet. Å bruke disse, skriver Testcells, Testinteriorcells TestCells,>, eller Testthreadcells. TestCells vil teleportere spilleren til hver celle i alfabetisk rekkefølge. TestInteriorCells vil gjøre det samme, men vil bare bruke interiør celler. TestThreadCells vil bare gjøre utvendige celler, i tilfeldig (?) Rekkefølge. Du kan også skrive Stopcelltest eller SCT mens testene går på å stoppe dem.
  16. 16
    AI kommandoer: disse brukes til å manipulere AI av karakterer og skapninger. Du bruker disse kommandoene ved å velge et tegn til kommandoen, og deretter skrive inn kommandoen. Det finnes en rekke forskjellige AI kommandoer:
    • Aiwander - Disse er skrevet slik: Aiwander # # #. Disse føre tegnet til å vandre tilfeldig på banen nett. Det første tallet er hvor langt fra stedet er de nå tegnet vil vandre. Det andre tallet representerer hvor lenge de vil gjøre dette for før du går videre til neste ting de har å gjøre. (For å gjøre dem vandre slik uendelig, skriver du bare '0 '.) Det tredje nummeret vil si hva bestemt tidspunkt i spillet de vil begynne å gjøre dette. (. Å få dem til å starte umiddelbart, bruk en 0) Andre tall kan bli sittende fast til slutten av denne kommandoen for hvilken sjanse de har til å stoppe opp og gjøre hver av de 'idle' bevegelser - klør seg i hodet og stirrer på hendene, etc. Dette vil tillate deg å gjøre idles 2 til 9. Hvis tegnet har en animasjon (som de dansende jentene på Desele er i Suran), vil dette være Idle 9. Hvis disse er alle satt til 0, eller rett og slett utelatt av kommandoen, vil de gjøre INGEN ledige bevegelser og vil hele tiden gå rundt uten å stoppe.
    • Aifollow - Dette vil gjøre karakter / skapning følge en bestemt karakter / skapning til et bestemt sted. Først velger du objektet som skal følge et annet objekt og type Aifollow object_id # x # y # z # AIFollow>. Object_ID er ID-tegnet eller skapning at den valgte man vil følge. Det første tallet er hvor lenge de vil følge etter og de tre siste er de xyz koordinater på hvor de vil slutte å følge objektet.
    • Aitravel - Dette gjør den valgte charactr skapning / karakter reise til et bestemt sted i cellen. Du må skrive Aitravel x # y # z #. De tre tallene er xyz koordinater til bestemmelsesstedet.
    • Aiescort - Fungerer som AIFollow, bortsett fra at du velger person / skapning som vil bli fulgt og innspill person / skapning som vil følge.
    • Aiescortcell - Dette vil tillate AIEscort å arbeide i forskjellige celler. (Men du må begynne i en utvendig celle og målet må være en utvendig celle.) Kommandoen er Aiescortcell object_id "celle navn" # x # y # z #. Det er akkurat som AIEscort, bortsett fra at den har cellen navn i midten av den.
  17. 17
    Changeweather kommandoer: Disse vil endre været for en bestemt region. Du må vite navnene på regionene for å endre været. Regioner er ting som "West Gash Region ',' Bitter Coast-regionen", etc. Alle byer og tettsteder har også regionens IDer, som du ikke kan se i spillet så du må bare gjetning basert på det området de er i. Dette er hva du må skrive: Changeweather "regionen" #. Tallet vil bety:
    • 0 = Clear
    • 1 = skyet
    • 2 = Foggy
    • 3 = Overskyet
    • 4 = Regn
    • 5 = Thunder
    • 6 = Ash
    • 7 = Blight
  18. 18
    Journal kommandoer: Disse vil tillate deg å endre spillerens journal. Du må vite Journal ID og indeksen nummer for å bruke disse kommandoene. For å finne disse ut, må du se i Construction Set.
    • Getjournalindex - Dette vil fortelle deg indeksen antall den siste bilag av denne indeksen. Skriver dette: Getjournalindex journal_id.
    • Journal eller Setjournalindex - disse vil legge til en annen bilagsregistrering. Du må skrive dette: Journal journal_id # eller Setjournalindex journal_id #. The # er indeksen nummer av tidsskriftet oppføring.
  19. 19
    Andre kommandoer: Dette er kommandoer som ikke helt passer inn i andre kategorier.
    • Filljournal - Dette vil gi spilleren hver bilag i spillet. Bli advart som dette tar litt tid, og det vil gjøre oppdragene i spillet uspillbar etterpå.
    • Fillmap - Dette vil vise alle byer, byer, unike celler etc. på verdenskartet.
    • Fixme - Dette flytter spilleren 128 enheter forover. Nyttig hvis du bli "stuck".
    • Fadeto # - Dette vil visne skjermen til svart. Tallet er den prosent som er svart.
    • Resetactors - Dette vil sette alle ikke-spillbare figurer på sine startposisjoner med den opprinnelige AI.
    • Startcombat char_id - Dette gjør det valgte tegnet eller skapning angripe tegnet eller skapning fremgår char_ID.
    • utstyre object_ID - Tvinger valgte tegnet til å utstyre objektet. De må ha en i sin beholdning for at dette skal fungere.
    • Farvel - Tvinger PC for å avslutte dialogen.
    • Drop object_id - Gjør det valgte objektet slippe object_ID.
    • Face x # y # - Gjør skapning eller karakter ser mot xy koordinater for et øyeblikk.
    • Forcegreeting - Gjør det valgte tegnet snakke med deg, uansett hva cellen du er i eller hvor langt unna du er.
    • Forcejump - Tvinger valgte karakter til å hoppe på plass. For å fikse dette, skriver Clearforcejump.
    • Forcemovejump - Tvinger valgte karakter til å hoppe i stedet for tur. For å fikse dette, skriver Clearforcemovejump.
    • Forcerun - Tvinger valgte tegnet til å kjøre i stedet for tur. For å fikse dette, skriver ClearForceRun.
    • Forcesneak - Tvinger valgte tegnet til å snike i stedet for tur. For å fikse dette, skriver Clearforcesneak.
    • Getsquareroot # - Beregner kvadratroten av antall.
    • Lås # - Låser den valgte døren eller container. Tallet representerer låsenivået.
    • Lås - Låser den valgte døren eller container.
    • Tilfeldig # - Genererer et tilfeldig tall mellom 0 og # + 1.
    • Enableracemenu - Åpner rase / utseende skjermen for valg. Men dette vil ofte få deg til å utstyre tilfeldige ting. Pass på at du lagrer på forhånd.

Tips

  • For å komme til testcellene: coc toddtest, coc "karakter stuff wonderland", coc "Clutter Warehouse - Everything Must Go!
  • Hvis du skriver inn et celle-ID, objekt-ID, spell-ID, variabel, attributt osv. med mellomrom, den ha "anførselstegn" rundt det eller det vil bare telle det første ordet.. F.eks "Caius cossades" -> AddItem ingred_willow_anther_01 en må> vil legge en Willow Anther til Caius Cossades inventar, men Caius cossades-> AddItem ingred_willow_anther_01 1 vil føre til at spillet prøver å legge en Willow Anther til beholdning av et objekt kalt ' Caius ", som selvsagt ikke eksisterer i unmodded spillet. Du vil få en feilmelding, og Caius Cossades vil ikke få noen Willow Anther.
  • For å få en skapning eller NPC å slutte å angripe deg: velg og Stopcombat umiddelbart etterfulgt av Setfight 0 StopCombat>.
  • Hvis du vil velge et objekt, må du være i samme celle. Ved bruk av object_id->-metoden, må det være bare ett objekt med det ID i cellen.
  • Komma mellom separate ord i en kommando kan brukes uten syk effekter. (Eks. placeAtPC, "Caius Cossades", 1, 128, 0, vil 180 jobbe på samme måte som placeAtPC "Caius Cossades" 1 128 0 180.
  • RemoveSpell fungerer også for sykdommer.
  • For å få mer tid til å ta en beslutning i dialog: Farvel når valget vises. Men sørg for at du ikke får en bilagsregistrering når du blir spurt valget eller dette vil bryte søken.
  • For å heve en hær av onde skjelett zombier: Placeatpc "skeleton_summon" 1 128 0 0, gjenta til du har alle de du ønsker, velge og Aifollow spiller 0 0 0 0 på hver av dem
  • Du kan få ID til et objekt ved å a) ute i Construction Set eller b) å finne objektet i spillet og velge den i konsollen, så husker ID som vil vises på toppen av konsollen boksen.
  • Konsollen er ikke case-sensitive, som betyr 'SetVariable verk som "setvariable" som fungerer som "SeTvArIaBlE'.

Advarsler

  • ToggleCollision fungerer for andre tegn også, og folk kan gå gjennom vegger og sette seg fast.
  • AddItem og RemoveItem vil påvirke alle objektene i spillet med samme ID. For eksempel er hver Ash Slave kalt 'ash_slave', og hvis du gir en Ash Slave en daedriske Longsword, vil hver Ash Slave har nå en daedriske Longsword. Det samme gjelder for AddSpell og RemoveSpell.
  • Endre Fight, Fly, Alarm, og Hello av et objekt vil også endre alle objektene i spillet med samme ID. For eksempel vil gjøre Ash Slave brukes i ovennevnte har l33t longsword skillz ved å endre Long Blade ferdigheter til 100 gjør hver Ash Slave har l33t longsword skillz.
  • Å si "farvel" samtidig som man gjør valg vil noen ganger blokkere deg fra å fullføre oppdrag hvis det er en bilagsregistrering du får når presentert med et valg.
  • Messina med tidsskriftet kan blokkere deg fra å gjøre oppdrag.
  • Aldri lagre etter bruk PlaceAt kommandoer for å lage en kopi av deg selv. Dette vil føre til problemer med spillet.