I Resident Evil 1 Remake, på GameCube, presenterer Plant 42 boss en utfordring. Ved hjelp av V-skumpe på sine røtter vil gjøre det svakere og krever derfor mindre, om noen, ammunisjon å avslutte den.
Merk: Fungerer i begge spillene, men i Chris spillet vil du ta kontroll over Rebecca for å gjøre det når han uunngåelig blir fanget av Plant 42.
Merk: For Jill, er dette rent valgfritt, men er enklere og sparer ammo.
Trinn
- 1Komme inn i gallerirommet, som ligger i boligen / vakthus. Gå opp til døren med punsj koden og punch i for fargene hva tilsvarer fargen og antall par på biljardbordet, som også er i Residence - hver kamp, vil tallene være en annen rekkefølge av tallene 5, 6 og 3 og de er i fargen størrelsesorden Green, Orange / Gul og Rød. Det er bare seks kombinasjoner. Så, kan du ikke engang å se på ballene på biljardbord i rommet i Residence med edderkoppene gjennom de doble dørene.
- 2I rommet, plukke opp alle de tomme beholdere.
- Du vil nå være å gå til hver stasjon for å sette farge inn flaskene og bland det inn i din beholdning. Les beskrivelsen av hver stasjon for å se hva beløpet det legger. Vann teller som en.
- Merk: Navnet på blandingen som beskrevet i prosessen vil være farget i samme farge som blandingen vises i beholderen i spillet.
- 3Fyll den første flasken med vann fra vasken.
- 4Fyll den andre flasken med UMB tre fra den store røde glasset.
- 5Kombinere de to i varelager for å få np-004.
- 6Fyll den andre flasken med gul seks fra den store gule jar.
- 7Kombinere de to i inventar å få UMB 10.
- 8Gjør UMB 7.
- I to andre krukker, kombinere vann med Yellow 6.
- 9Kombinere de to i varelager for å få vp-017.
- 10Fyll den andre flasken med UMB tre.
- 11Kombinere de to i varelager for å få en brunlig blanding kalt v-rykk, som er lik UMB 20.
- Bruk den. Gå til Aqua Ring (sirkulær rom med haier som nå drenert), og komme inn i kontrollrommet, deretter klatre opp stigen og gå til selve drenert ring. Gå inn gjennom døren i sentrum, og umiddelbart gå til inventar og trykk for å bruke V-Jolt. Når de blir spurt, forkaste alle de andre tomme krukker
Tips
- Husk å sjekke peisen for Helmet Key etter å ha beseiret Plant 42 - du skal bruke den i herskapshuset. Etter Plant 42, er du omtrent halvveis gjennom spillet, og nå er det alle beveger seg på et ganske raskt tempo.
- En fil som heter "Organic Chemistry Lab Experiment" gir flere tips og informasjon om V-Jolt. Den sier bare fargene på blandinger som du kommer til V-Jolt. Den finnes som en hvit bok i bokhyllen i rom 003 på Residence. Filen du finner rett før det kalles "Plant 42 Report", og det meste har interessante fakta, men gir også noen nyttige tips.
- Likningen er også skrapet ut på veggen av den V-støt rom. Det er som følger;
- 1 + 3 = 4, 4 + 6 = 10, 1 + 6 = 7, 10 + 7 = 17, 17 + 3 = 20.
- Det er enda et hint i spillet, og det er på et papir på veggen;
- Vann = 1, Rød = 3, Purple = 4, Gul = 6.
- Lagre rett før denne delen så du kan bare starte på nytt hvis du rotet deg virkelig ille - dette kan ta noen prøver.
- Dette høres kanskje komplisert ut, men alt forklart her er ting du ville ha måtte ha funnet ut for deg selv for å fortsette likevel. Hvis du ikke har vært i stand til å finne det ut bare fra ledetråder i spillet, må du kanskje utdypning og forklaring - det er derfor fargen at blandingen her er den samme som fargen på blandingen i beholderen i spillet.
- Dette incapacitates bare det og du vil møte det igjen med tyrann på helipad.
Advarsler
- Hvis du rotet opp, kan de kjemikaliene skape en giftig gass som vil drepe deg hvis du ikke forlate rommet. Det gjøres ved å legge NP - 004 til UMB 10 NP- 004>.