Wkuno

Hvordan lage en vellykket by i SimCity 4.

Sim City 4 er et fantastisk spill, men er ganske frustrerende. Du kan angre utgifter 30 dollar å kjøpe et spill du ikke kan nyte. Hvis dette er hva du tenker, kan jeg kanskje hjelpe deg.

Trinn

Hvordan lage en vellykket by i SimCity 4. Velg hva som skal bygge og utvikle først.
Hvordan lage en vellykket by i SimCity 4. Velg hva som skal bygge og utvikle først.
  1. 1
    Lag en ny region. Plukk slettene. Ved første har du sjansen til å være "Gud" og lage daler, fjell, mesas, innsjøer, dyr og så videre. Jeg foreslår at du gjør et platå i sentrum og dekker landet med trær. Ikke gjør dyrene! Etterhvert vil ødelegge deres habitat og gjøre lama folk forverret. Når du har opprettet en fornuftig og det meste flatt område, slå på ordfører modus og navngi byen noen ønskelig navn som du velger.
  2. 2
    Velg hva som skal bygge og utvikle først. Nøkkelen i å gjøre en vellykket byen er den rekkefølgen du bygger ting. En annen viktig ingrediens er ekstrem tålmodighet. Alle mine vellykkede byer tok timer med forsiktig plassering og risikable beslutninger. I det lange løp, de alle lønne seg. Uansett, er det første du bør gjøre er å plassere en naturlig gasskraftverk i hjørnet av byen din.
  3. 3
    Plasser en vei ved siden av den og dra den ned til bunnen midt i byen din. Når det skape en anstendig størrelse medium-boligområde og minst en mellomstor park. Dra en kraftlinje fra anlegget til nabolaget.
  4. 4
    Stopp der og pause simuleringen. I motsetning til Sim City 1, 2, og 3, trenger du ikke å lage hver enkelt bygning og stole på ressurs handel. Sim City 4 vil krem ​​deg hvis du bruker denne taktikken. I stedet du vil stole på skatter. Selv nabo avtaler kan være nyttig må du lage en by for å håndtere. Det er ingen som allerede er laget byer naboland deg. Så må du åpne skatt menyen og sveiv høy, middels og lav formue bolig skatter til minst 8,5% og all rikdom industrielt til 9%. Flytt Kommersielle skatter til 7,5% og un-pause simuleringen.
  5. 5
    Tjene litt penger. Gå til by vedtekter menyen. Klikk først "legalisere gambling". Dette vil legge 100 dollar til din inntekt. Klikk deretter på "røykvarsler vedtekter". Jeg vil forklare at man senere.
  6. 6
    Gå tilbake til kraftverket og ta sin finansiering ned til en lyspære effektivitet. Dette vil hjelpe mye.
  7. 7
    Lag et lite område av tett industrien vekk fra nabolaget og i nærheten av kraftverket. Sørg for at den har veiforbindelse, ellers kan ikke skape arbeidsplasser og vil være et avfall av pengene dine. Nå gjør en veiforbindelse ovenfor kraftverket og skape noen landbruksprodukter soner. Jeg vet hva du tenker, men skyskrapere og store byer ikke vil være her en stund. Alle mine vellykkede byer startet som cruddy industri byer eller landsbyer.
  8. 8
    Utvid medium density nabolaget bare litt. Husk ikke bygge offentlige bygninger eller vassdrag ennå. På dette punktet er de ikke obligatorisk.
  9. 9
    Vent litt og la ting skje. Din byens befolkning bør ha minst 350 innbyggere før neste trinn.
  10. 10
    Nå på den andre siden av nabolaget ditt, bort fra forurensning og kraftverk, lage en liten low-density kommersielle sentrum. Ikke gjør det stort! Kommersiell reguleringsplan er veldig viktig, hvis de overdøver beboerne, vil det bli forlatt, men hvis det er ignorert, vil det aldri vokse middels og høye rikdom kontor.
  11. 11
    Vente til befolkningen når 500 for dette neste trinn.
    • Nå har du ordførere huset og skulle ha plassert den i nabolaget. Det vil tiltrekke middels og høye formue beboere etter en stund. Nå inntekten bør være minst 500 vekk fra din bekostning. Og du bør trekke i noen små penger nå. Nå kan bygge noen civic. Vi kan bare råd til én ting akkurat nå, så vi ikke bryte budsjettet. På den ene siden av nabolaget bygge en barneskole. Se på antall studenter. Det bør være langt fra den maksimale kapasitet. Ta finansiering ned til et punkt der kapasiteten er ca 20 over hvor mange elever du har. Nå på den andre siden av nabolaget bygge ett lokale bibliotek. Det er finansieringen skal være samtidig med skolen. La det på den måten. Nå utvide boligområdet litt mer og bygge en mer gården deretter la spillet sitte en stund.
    • På dette punktet bør du ha en befolkning mellom 850 og 1450. Forhåpentligvis har du i det minste nådd 1000. Du bør ha et hus for tilbedelse av nå og skal ha plassert den i nærheten av nabolaget. Nå utvide kommersielle sentrum bare litt samme med nabolaget, og vi skal være klar for noen nye ideer.
  12. 12
    Bygge ett eller to vanntårn. Bygge dem nær det kommersielle sentrum. Hvis du bygger nær kraftverk og industri, må du investere i et dyrt vannbehandlingsanlegg. Bare plassere rørene under bolig-og kommersielle soner. Når ferdig utvide den tette industrielle sonen og la spillet sitter.
  13. 13
    Har røykvarslere! De hjelper budsjettet sterkt. Nå er det tid for en annen kommunal og det er en liten brannstasjon. Hvorfor, kan du spørre? Enkel, bør Industripark være lynrask akkurat nå. Her, la meg forklare. Samfunnskunnskap (og deponier / forbrenningsanlegg) er ekstremt dyre investeringer, dessverre de vil bli verdifulle nødvendigheter. Min mening på brannstasjoner og politistasjoner likt, hvorfor investere når du ikke trenger? Ikke beskytt branner før den er skapt. På dette punktet industrielle sonen burde ha fanget på brann, lage en liten brannstasjon i nærheten av de industrielle soner og ta sin finansiering vei ned. Selv om den røde ringen ikke dekke hele byen, som det ikke vil, vil brannmennene fortsatt kjøre ut til nabolaget. Tilbake til røykvarslere, uten denne ordinansen du må investere i brann dekning før vann og utdanning. Vann og utdanning er mye mer betydningsfulle enn brann dekning. Røykvarslere forhindre de fleste branner før dette tidspunkt. Og forresten, etter dette tidspunkt ditt befolkningen bør være et sted mellom 1600 og 2500.
  14. 14
    Fortsett å utvide sakte og kanskje vurdere å lage din low-density kommersielle til et medium-kommersiell sone. Husk å ignorere Neil Fairbanks og Monique Diamond og den gjengen fordi som en ordfører vet du hvem som er best. Og vi vet hva folk vil ha.
  15. 15
    Hold pasienten. Du skal motta kirkegården og noen høyteknologiske næringer skal vises huske tålmodighet og orden. Sykehus og politistasjoner vil ikke være for tidlig i fremtiden. Kanskje rundt en 5500 innbyggere bare for én. Gå sykehus først, deretter deponi, politi, og til slutt rundt en 17 000 innbyggere får du en gjenvinningsstasjon og en forbrenningsovn.
  16. 16
    Lag noen nabobyene, begynne å senke skatter, og sakte utvide. Etter hvert vil du ha null gårder og en utrolig etterspørsel etter high-rise. Tett reguleringsplan vil komme for det og en full kraft / vann system. Tenk flyplasser og private skoler. Aldri bortsett fra en forretningsavtale med mindre det er et casino. Og sørg for at din casino har en politistasjon i nærheten. Snart vil du ha skyskrapere, landemerker og 2% skattesatser. Jeg må gå, så gjør ditt urban utopia med dine beslutninger nå. Spør eventuelle spørsmål du måtte ha, og sjekk ut mine foreslåtte forordninger i spissen menyen.

Tips

  • Når du har nok penger til landemerker du bør vurdere mer enn røykvarslere og kasinoer, her er foreslått forskrifter:
    • Tire Recycling
    • Nuclear Free Zone
    • Clean Air Act
    • Commuter Transporttilbud
    • Junior Sports
    • Pro-Reading Campaign
    • Neighborhood Watch
    • Gratis Clinic
    • Og spesielt, Turist Promotion Program