Wkuno

Hvordan å gjøre det bra i Warsong fjellkløft i World of Warcraft

Har du noen gang gått til slagmarken og ikke gjort annet enn die? Så alle har. Disse tipsene vil hjelpe deg og gi deg en vinnende kurve!

Trinn

Hvordan å gjøre det bra i Warsong fjellkløft i World of Warcraft. Men i Warsong fjellkløft pvp, disse typene er.
Hvordan å gjøre det bra i Warsong fjellkløft i World of Warcraft. Men i Warsong fjellkløft pvp, disse typene er.
  1. 1
    Fungere som et team. Når ut på feltet eller tilbake hjemme base, klistrer seg sammen er best. På den måten kan de ulike typer av spillere mesh sammen. I PvE, disse typer er:
    • Tank: Holder aggro med skurkene. Krigere, beskyttelse paladiner og bjørn-formen druider passer denne.
    • DPS Forhandler: Tilbud massevis av skade raskt og effektivt. Svindlere og magikere er vanlige eksempler.
    • Healer: helbreder og resurrects andre allierte. Prester, Paladins, og druider, og sjaman er alle klasser som kan helbrede.
    • Pet klassen: Har et kjæledyr til å holde aggro for dem mens de kastet langveisfra. Jegere og trollmenn er gode eksempler.
    • Hybrid: En klasse som har spesialisert ikke i noen ting. Paladins, druider, og sjamaner er eksempler.
  2. 2
    Men i Warsong fjellkløft pvp, disse typene er:
    • Aggro Magnet: Enhver klasse som kan helbrede og er healing. Healing er nummer en måte du kan hjelpe laget ditt vinne WSG mesteparten av tiden, hvis du kan gjøre det, og gjør det vil også garantere raske avgangen. Paladins kan faktisk gjøre seg til gode aggro magneter ved hjelp av en nedlatende emote (/ uhøflig, / spytte, / synd, / Shoo, / fornærmelse), og deretter kaste Divine Shield. Minst to medlemmer av motstanderlaget vil futilely angripe dem før de blir sårbare.
    • CCer: En klasse som kan ta fiender ut av kamp via Crowd kontroll. Siden BG handling, spesielt på 70, er så rask, er enhver CC like effektive som å drepe dem, og du må være en forbannet tosk å slippe en Kopi-feltet fiende. CC inkluderer polymorph (Mages), SAP (Rogues), fangst (jegere) og frykt (Warlocks). Hvis du ser en fiende inne i en gigantisk isblokk de er enten i Kopi-feltet eller usårbar. Ikke treffer dem. Hvis de har lilla spiraler over hodet, hvis de er på brann, eller har en sti av is følge dem, eller om de er en sau, skilpadde, eller gris, ikke treffer dem. Vent til alle sine venner er døde, så gjeng opp på dem.
    • CrowdBreaker: Alle som effektivt kan spre en folkemengde, vanligvis gjennom AOE frykt, men noen ganger gjennom potent AOE skade (forårsaker selvmotivert spredning). Prester kan gjøre dette lettest, deretter Warriors (Intimidating Shout) og trollmenn (Howl of Terror), og endelig, en godt rettet (les: tier-4 (og opp) skade epos) mage kan skremme fiender ut av et område effektivt. Brukes til å bryte opp en folkemengde forsvare et flagg, eller eskortere et flagg-carrier.
    • Carrier: Alle gripe fienden flagg. Det er ønskelig med minst en av to kvaliteter for å forsøke denne: holdbarhet eller hastighet. Holdbarhet betyr ikke 6k hk, betyr det 10k + hp, hvis du er en gele (Mages [med mindre du er en brann mage, med lynrask hastighet, 10k hk og rundt 420ish elastisitet], Warlocks, prester, osv.) don ' t prøve dette. Hvis du er en kriger / prot paladin / feral druid, bære alt ditt beste hk tanking gear og ta en venn, hvis du er en druid, rogue, eller jeger, gjør deg klar til å sette på afterburners. oppmerksom på at en feral druid har mange hk, raske i cat skjema for for tunnelen og reise formen ut av det. Dette betyr at selv når du er en høyere lvl, hvis han ikke er veldig lav, bør du la ham ta det til basen og gi det til deg der om nødvendig.
    • Escort: Noen hjelpe transportøren gjøre det over hele feltet i live. Paladinene er så velegnet for å gjøre dette fordi de a) kan helbrede, b) kan dispell nesten alt, c) kan gjøre bæreren immun en avtagende virkning, og d) kan gjøre seg helt usårbar samtidig, frigjør dem for å konsentrere på ac. I utgangspunktet, skjønt, bør du enten være i stand til å helbrede, hastighet opp flagget bærer, eller helbrede ham, eller en kombinasjon av disse hvis du ønsker å eskortere ham. Crowdbreakers kan også gjøre gode eskorte, men helst vil de være prester eller magikere.
    • Flag Room Defender: Dette er noen som leirer flagget rom og som har som mål å drepe modige flagg bærere. Svindlere og utmerke seg på denne rollen som de kan få hoppe på angripere. Druidene er også bra her gjøre til sin sporing evne i cat form, og å være i stand til å snike og hoppe på angripere (de kan gjøre det mer effectivly om de har feral kostnad talent). Sjamaner gjøre det bra her også med Earthbind til langsomme fiender. Jegere er også bra for sin fangst, sporing, og bremse evner.
    • Rampe og Tunnel Forsvarer: Noen som er hovedmål er å forstyrre en møtende offensive og prøve å ta ut flaggbærer støtte. Koordinerende denne rollen med flagget rom forsvar er svært effektive. En god Ramp og Tunnel Defender kan string ut og slites ned en offensiv slik at de er lett plukket av ved Flag Room Defenders. Denne rollen er også ansvarlig for at en fanget flagget ikke gjøre det til midtbanen. Trollmenn og Shadow Priests utmerke seg på denne rollen på grunn av sine prikker og Silencing evner mot healere. Jegere og magikere gjøre det bra på grunn av deres cc og bremse abilites. En nøkkel taktikk for Ramp og Tunnel Defense er å være mobil og ikke bli bundet ned, er denne taktikken tydelig forskjellig fra "run i midten og gården HKs" taktikk. En god Ramp og Tunnel Defender er også i stand til å varsle Flagg Room Defenders of innkommende tall og klasser, betaler spesiell merknad til potensielle flagg bærere.
  3. 3
    Kjenn din fiende. Du kan ikke lese deres sinn, men du kan gjette hva de vil gjøre. Hvis du tror du vet, foreslår ideen din til gruppen. Hvis de ikke tror det, spør dem hvorfor. Du vil sannsynligvis lære noe!
    • Lær hvor det andre laget liker å gjemme seg med flagget, slik at du kan ta i et team for å snike seg rundt sin base og redde flagget.
  4. 4
    Snakke og lytte. Snakke når du vet hva du snakker om, eller når du har spørsmål. Roping ting som "jeg er så kult!" i chat er generelt ikke akseptert. Du bør ikke være altfor alvorlig, men ikke vær alt gale. Også ikke kritisere andres ideer. Hvis du ikke liker det, fortell dem hvorfor, og være klar til å foreslå et godt alternativ. Kommunisere fiendens posisjoner, * spesielt * sitt flagg carrier, er svært kritisk. Det er også nyttig å rapportere hva klasser er det-"3 war 2 rogue en prest EAST FLAG" er et utmerket eksempel på en kortfattet melding som raskt kan skrives ut som forteller alle på teamet nøyaktig hvor flagget går og hva vil være nødvendig for å hente den. Hvis du nettopp har fanget fiendens flagg, vil alle på teamet vet det så "JEG HAR FLAG" er ikke nyttig. Men "går sin ramp deretter sentrum TRENGER ESCORT" eller "tunnel" er begge gode eksempler på konsise meldingen. Forstandig bruk av CAPS vil bidra til å trekke oppmerksomhet til meldingen, men STORE BOKSTAVER MELDINGER vil være mer sannsynlig å bli ignorert, så prøv å kapitalisere viktige høydepunkter i dine slagmarken kommunikeene.
  5. 5
    Generelt sett, bare angripe dem du kan håndtere. Gjør ting du vet du kan gjøre. Hvis du kjører på banen med to andre karer og møte alle spillerne på det andre laget kjører torwards deg, ikke svare ved å angripe! Ringe etter hjelp og prøve crowd control angrep eller evner hvis du kan. Men hvis du har muligheten til distraherende mesteparten av fienden team med en "easy kill" akkurat lenge nok til å sikre at din flaggbærer lykkes eller i det minste får en healer, vil ofre mer sannsynlig være verdt.

Tips

  • Ha det gøy!
  • Husk at dette er et spill. Mange ganger en spiller opptrer altfor seriøst og alle andre begynner å mislike ham eller henne. Dette kutter ned på teamarbeid og tillit. Bare ha det gøy.
  • Bestemte forbruksartikler (gratis action potions, hurtighet potions, whipperroot knoller fra Felwood) kombinert med visse elementer (SWIFT støvler, utsmykkede Mithril støvler, hansker over havet) kan gi sterke fordeler til klasser som vanligvis mangler slike evner.
  • Svindlere og druider gjøre gode flagg løpere. Shaman og selv trollmenn kan også gjøre gode flagg løpere, med litt trening og riktige evner.
  • Del informasjon med dine lagkamerater, for eksempel når flagget blir båret av det andre laget, eller hvis du ser noen som sniker seg inn på basen.
  • Bruk garn og andre crowd control elementer hvis du kan.
  • I tilfelle av en fastlåst, montere en koordinert handling mot de som holder flagget. Ikke piple i en etter en.
  • Å være død på slutten av en kamp vil ikke påvirke din ære eller fraksjon rykte, men ved hjelp av / afk eller kjører ut av kampen pågår vil hindre deg fra å få noen end-kamp bonus ære samt holde deg fra å få en kamp token.
  • 2 Flag Room Defenders og 1-2 Rampe og Tunnel Defenders lage en lyd forsvar.
  • Montering et effektivt forsvar er like viktig som å ha en god offensiv team.
  • --------
  • Bruk fartsøkning buff i lagets tunnel defensivt. Det er langt mer sannsynlig at en fiendtlig spiller vil bruke det jag ut av tunnelen og komme forbi forsvaret ditt. Hvis du ser det og du forsvarer deg, bruke den opp. Igjen, dette er mer viktig på lavere nivå parentes, når klassene har færre speed-boosting evner. En break-away kan føre til en fiende flagg cap.
  • Effektivt forsvar vet å skille flaggbærer fra hans / hennes støtte ved å bruke cc og bremse evner.
  • Stol på ferdigheter før gear. Noen spillere er helt rettet opp, og andre ikke. Bedre utstyr er nyttig, selvfølgelig, men du trenger ikke å ha fantastisk utstyr for å vinne. Pyntet ut, men ufaglærte tegn kan bli drept av en dyktig spiller med dårligere utstyr.
  • Ikke ut-run eskorte (e) hvis du har flagget. Dette er spesielt viktig ved høyere nivå parentes, da mange klasser har hastigheten øker abilties. De vil finne deg! På de lavere nivåene, har en druid i reise form eller en sjaman i ghost ulv form en anstendig sjanse for en break-away.
  • Taket er vanligvis en meget solid plass for å holde flagget. Det tar fienden lengre tid å komme dit, og har mer beskyttende poeng. Gravplassen bør bare brukes når laget er svak og har ingen andre alternativer. Spillerne vil respawn der, noe som gir flere tall for defensive, men terrenget er svært åpen.
  • Prøv ikke å drepe så mange spillere fra begge lag på første kjøring for flagget. Det bryter opp krenkelser og spillere respawn innen 30 sekunder eller mindre. Det betyr at de er innenfor rekkevidde når flaggbærer prøver å få tilbake over jordet.
  • Hvis du er skadet, kan du fylle opp helse og mana i hytta foran kirkegården. Bruk dette er mulig.
  • Hvis du finner deg selv uten en eskorte, hold deg til de ytterste sidene av slagmarken.
  • Hvis du har flagget og blir spennende å høyre, ikke gå gjennom kirkegården med mindre fienden har få eller ingen døde spillere. Det er raskere, sikker, men fiendtlige spillere ofte respawn der og kan stoppe løp.
  • Healer eskorte bør bruke korte og lange effekt magi på FC.

Advarsler

  • De fleste som går til WSG er vanligvis seks eller flere nivåer over minimumsnivået tillatt i WSG. dvs: 46,59 og 27. N
  • Normalt folk ønsker å gå inn i kampen på et høyere nivå i braketten de er i, slik at de kan drepe folk lettere eller overleve lenger; Konsollene er: 10-19, 20-29, 30-39, 40-49, 50 -59 (51-60 for AV), og 61-70.
  • Ikke mist din ånd hvis du dør eller blir slått. Prøve, prøve, prøve!
  • Vranglåser kan oppstå hvis begge lagene montere en 100% defensiv eller offensiv strategi som resulterer i ekstremt lange og smertefulle spill. Hvis laget ditt er i en fastlåst at du ikke kan bryte, vurdere å gi opp det punktet og vedta en mer balansert strategi neste gang rundt.
  • Når du er i en fastlåst, gjør veldig sikker på å sjekke motstridende fraksjon tak da dette er en svært sannsynlig flagg posisjon.
  • -------------
  • OPPDATERING: Per Cata har brakettene blitt endret. De er nå 10-14, 15-19, 20-24, 25-29 osv. Så kampene vil være mye mer rettferdig. Selvfølgelig, dette gjør det mindre morsomt for noen også.:)

Ting du trenger

  • Sunn fornuft. Hvis du fortsetter å dø fordi du prøver å solo alt, vil du miste kampen for laget ditt!
  • Teamarbeid.
  • Kjenne styrkene og svakhetene i din klasse. Hvis du kan helbrede, være forberedt på å støtte flagget bærer hvis nødvendig. Hvis du ikke er en druid, og det er en til stede i gruppen, være forberedt på å passere flagget ut til druid, med mindre han er den laveste i braketten, fordi da druid vil være gjenstand for å ta harde støt fra motstanderlaget side.